Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

suck ...

Av Anna - 13 februari 2009 11:08

Då jag lyckats radera alla mina uppgifter och namn på den nya  "googlebloggen" så provar jag nu på detta sättet ... pust och stön vad trött jag blir ...

Snälla ge mig ett tecken på att ni finns där ute iallafall ;-)


Här kommer bilden på Dorinda igen, bara för att jag vill :-)) snart ett år !

 
 
Lina

Lina

13 februari 2009 16:15

Vad fin hon är :) Verkligen!!

http://igmini.blogspot.com

 
Enya å matten

Enya å matten

13 februari 2009 21:53

JAA, vi är här :-)
Gissa om jag blev förvånad när det stod att bloggen var borttagen :-0
Men oss blir du inte av med sååå lätt.
Har du sett att vi ska ha utställning på rbk iår igen. läs mera på www.roslagensbk.se
KRAM

http://www.varghundar.nu

 
Michelle

Michelle

13 februari 2009 22:36

Dä är hon snart stora damen, grattis i förskott!!!

http://www.geocities.com/nattsmygarns

 
Ingen bild

Jenny Olsson

14 februari 2009 07:03

Vilken vacker hund!!!
Ser ut som en liten staty !

 
Emilia

Emilia

14 februari 2009 11:39

Vilka långa stiliga ben!

http://emilia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards