Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Utmaningen

Av Anna - 13 februari 2009 16:14

För er utmanade som inte hann läsa hur den gick till i "bloggen som försvann" så kommer den här;

"Gå till Dina Bilder på datorn, öppna den 6:e mappen, ta den 6:e bilden, skriv något om den och utmana sedan 6 personer"

Min bild blev den här, från sommarens vinthundsutställning i Lövudden. Det är Dino och Dorindas delägare Malin, kennel Rashikas som försöker få alla att titta åt samma håll så att jag kan föreviga dem på samma bild. Ståendes på fyra ben är Dino ( Rashikas Damiano ) bredvid sin halvsyster Tarzan ( Ch. Py`s Hestia ) Dansandes på två ben är Dorinda ( Py`s Isadora )  bredvid sin pappa Indi ( Ch. Sobers Indigo ) Det var en underbart härlig helg och jag längtar redan till sommarens vinthundsutställningshelg !


 
 
Michelle

Michelle

13 februari 2009 22:37

Vilken härlig bild, man verkligen längtar till sommaren och sommarens utställningar.

http://www.geocities.com/nattsmygarns

 
Cilla, Yoyo o Essi

Cilla, Yoyo o Essi

14 februari 2009 16:42

Kraaaammar tillbaka till er!! Ha det braaa!

http://cillasdingos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Skapa flashcards