Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Rus i ridhus !

Av Anna - 29 mars 2009 20:04

Eftersom det är sådan lera på vår gård nu så åkte vi till "vårt"  hederliga gamla ridhus - där kan hundarna springa utan att tassarna stannar kvar i leran i språnget !

Flickorna och Michael sitter bänkade på åskådarbänken - att bli påsprungen av en eller två Sloughis kan krossa den starkaste knäskål ;-)

Det är första gången som jag filmar och sedan dristar mig till att visa det för nån annan - själv blir jag lite åksjuk av mitt darrande på handen och svepande med kameran, men, men ... här är ett litet Elsa och Balto rus och bus fångat iallafall !



 
 
Ingen bild

Linnea

29 mars 2009 20:21

Hej Anna, bara så du vet, det går inte att titta på filmen... tyvärr. Det kommer upp ett meddelande att den är privat! =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Skapa flashcards