Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Oj !

Av Anna - 27 maj 2009 18:50

Nu har jag fört in bilderna i datorn från min lilla mobiltelefon. Gissa hur många det var ? 

 758 stycken foton på 10 dagar !!!

Att mobilen höll, och att datorn håller får vi väl bara hoppas ! Vilken tur den fått lite välbehövlig semester den med ;-).

Av dessa var det 400 foton på barnen, 300 på hundarna, 50 på landskapet och 8 på Michael och mig !

Nu gäller det ju att bara välja några av dessa hundbilder - för herregud inte är det väl så kul för er att få se 300 bilder på Dino och Dorinda i ett svep ;-)

men för er som liksom jag, älskar Italienska Vinthundar kan det väl aldrig bli för många ...

 Tyvärr har ju inte Elsa och Balto kunnat fotografera sig själva eller föra dagbok under sin härliga pensionatvistelse hos Olofssons Djurcenter. Men av allt att döma har de haft stimulerande, inspirerande, lugna och sköna dagar där. Helt coola som om de aldrig varit borta mötte vi dem, men ooo vilken glädje ! Och så stora de såg ut plötsligt efter att vi endast tillbringat en tid med minivarianter ! Dagarna på pensionatet fylldes med härliga skogspromenader, springande i enorma sandhögar, bad om vädret tillåter och viljan finns, fri tillgång till tuggben, mat på bestämda tider, eget krypin såklart med väggar så de slipper bli störda av de andra pensionatgästerna. Egna rastgårdar med grävmöjligheter, godisletning, träd och stenar att klättra på eller spana och sola. Bilder från pensionatet finns på deras hemsida !

Nu återstår det stora jobbet att bestämma vilka bilder ni skall få se -:-))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Skapa flashcards