Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Anna - 10 juli 2009 13:30

Stolt påpekade jag att Dino och Dorinda minsann kunde sova under mitt täcke bredvid varandra trots höglöp ... men där lurade de mig allt ! Nu sover endast Dorinda under täcket medan Dinolino ligger i buren nedflyttad bredvid min säng istället.

Med ett svagt men ändock högt kungsfågelpipande ligger han där men somnar efter ett tag av ren utmattning ... stackarn, medan Dorinda vickar ännu mer på rumpan än vanligt där hon svassar fram.

Elsa ger ett väldigt behagligt intryck just nu - påminner faktiskt om finaste Hera afghan min ängel ... fundersam, granskande och med ett "håhåjaja de ungdomarna, de ungdomarna" ... eller så laddar hon batterierna och tänker "vänta bara skall ni få se !"

Både Balto och Dino ser just nu väldigt magra och emliga ut, så särskilt snygga lär de ju inte vara till Lövudden ... men Elsa och Dorinda däremot samlar krafter och självkänslor efter all denna uppmärksamhet - och än är det inte över !

Skapa flashcards