Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Lite vars ...

Av Anna - 6 augusti 2009 12:05

Solen skiner igen !

Hundarna går ut och solar, in och svalkar av sig och så ut igen ... härligt att ha öppen dörr hela dagarna !

Missade tyvärr att anmäla Elsa och Balto till "minnesutställningen" i Stockholm i slutet av augusti, men de får förhoppningsvis en ny chans i Hågelby till hösten ...


Provade mixtra lite med några foton bara för skojs skull, så här blev det !


Elsa och Balto fick springa bland lejon och pantrar i solnedgången !

vilda djur !


Elsa och Balto pryder ett bröllopskort

pryda ett vackert rosenkort


I andra tankar ...

Balto på ett gammaltgammalt fotografi

Elsa


Och Dorinda pryder en enorm reklampelare någonstans i världen ;-)

Dorinda på reklamskylt


här är det lite mer mystik ...

rosor&Dorinda


Även Dino gör reklamkampanj

även Dino gör en reklamkampanj  Dino mitt hjärta

Dinolino ...

och det sista ...


Och alla fyra som tydligen skall vara med på någon "springturne`", eller vad det är ?

alla fyra


 
 
Linnea

Linnea

6 augusti 2009 14:17

Hej!
Tack - det var skönt att komma hem men roligt att vara borta! Ja, jag hittade mkt fint. Det är roligt att shoppa i stora städer! Det känns som vi shoppade för resten av året. Jag köpte med mig tre julklappar till och med.

Vilken rolig grej, sånt där kan man fastna vid en hel dag. Jag gillar bilderna i gammal stil bäst, hundarna smälte in så bra! =) Kommer ni till Ronneby och ställer ut i helgen?
kram från oss i Växjö

http://thewhitecarnation.blogg.se

 
Karolina

Karolina

13 augusti 2009 23:58

Fy vad häftiga bilder! Vilket vackert huvud Dino har.

http://r-tanovalborg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Skapa flashcards