Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Gå ut bör man ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:29

... även om det är blött på marken !

hjälp det börjar regna !


- "Jag kände en droppe - jag kände en droppe !"

skynda in !


-"Joodå, det regnar !"

regnar det fortfarande ?


-Nej men, inte behöver vi väl gå ut ändå ? Du ser väl hur liten och ynklig jag är,  och så snälla bedjande ögon jag har här i hörnet?"

liten och ynklig ;-)

Men joodå -

plötsligt är himlen blå, men pölarna bestå ;-) !

Det gäller att försöka undvika dem !

Dorinda vill inte gå i vattenpölar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning ! Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den ...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Skapa flashcards