Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Ny undersökning !

Av Anna - 23 augusti 2009 15:14

På uppmaning av äldsta dottern, har jag nu bytt enkätundersökning !

Jag har tyckt att det varit väldigt intressant att se vad det är för olika hundraser som "besökt" min blogg - så det var lite mot min vilja att byta och ni som röstade blev fler den sista tiden! Kul!

Sloughiägare ökade och kom steget före "annan Vinthundsägare" som ledde över "annan hund", "hund på önskelistan" och de som "ingen hund ville ha" ;-) Men den största delen var och förblev "Italienska Vinthundsägare" !


Nu blev det nytt - "Vilken slags mat ger du din hund" ?

Tyvärr går det bara att ge ett alternativ, jag skulle helst velat kryssa för både hemlagat + torrfoder + rester + färskfoder, beroende på säsong och matlust ;-)  men det går alltså inte ...

Ha det bra ! //Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 24 augusti 2009 22:42

Jo, vi har gjort det igen ... flyttat ! Jag vet, det var inte länge sen och jag vet att man kan tycka att jag borde väl bestämma mig någon gång ... och nu har jag gjort det !   Anledningen och mer därtill hittar ni på  Olga da Polga Doggblogg   adr...

Av Anna - 21 augusti 2009 16:54

Jag tycker att Dorinda är så väldigt lik sin vackra mor MultiCH.Py`s Pelopia på denna bild ... men det kanske bara är jag ;-)     ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:40

-"Hallå, jag försöker faktiskt vila lite här ! Ta bort dem matte !"   - "Så där ja, äntligen lite lugn och ro." ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:36

 Plötsligt dyker de upp - dessa små Italienaransikten ! Likt en gök i ett gökur, eller som Piff och Puff ! ...

Av Anna - 19 augusti 2009 11:29

... även om det är blött på marken !   - "Jag kände en droppe - jag kände en droppe !"   -"Joodå, det regnar !"   -Nej men, inte behöver vi väl gå ut ändå ? Du ser väl hur liten och ynklig jag är,  och så snälla bedjande ögon jag har här i hörnet?...

Skapa flashcards